ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 5 tot dag 7

Ons laatste dagje in New York was heel relax. We hebben heel de middag in het Central Park gelegen. Het was een heerlijk dagje met volop zon. De volgende dag 30 augustus moesten we vroeg op. Ons avontuur in New York was voorbij, tijd voor nieuwe avonturen. We vlogen om 9 uur richting Los Angeles. De vlucht duurde 5 uur. In LA hebben we onze auto opgehaald. Ze hadden helaas ons auto niet meer die wij gehuurd hadden, daardoor kregen we een kleinere autootje er voor terug. ;)
Wat een mega ding is dat zeg! Hij heeft allemaal knopjes waarvan we nog niet eens weten wat het inhoud.
We zijn er al mee naar Palm Springs gereden. Dit was 3 uur rijden. Palm Springs ligt tussen allemaal bergen. Het was daar 44 graden!! Mega warm! Bij de bergen kon je een gondel naar boven nemen. Boven was het een stukje minder warm. Je had een prachtig uitzicht.
Eenmaal in ons hotel aangekomen zijn we even gaan afkoelen in het zwembad. Het was inmiddels 6 uur s avonds en nog 40 graden. De volgende dag zijn we weer doorgereden naar Bullhead City. Maar we maakten eerst nog een tussenstop in Joshua Tree national park. Nou ja tussenstop je kon daar helemaal doorheen rijden. Het park bestond grote deels uit hele grote rotsen, keien en soort van palmbomen. Toen we het park uit reden wilden we wat eten we dachten we rijden een klein stukje verder. Maar twee uur later kwamen we pas tentjes tegen waar we wat konden eten. Onderweg was echt helemaal niks te zien alleen maar woestijn, bergen en af en toe een auto.
Kyan Bullhead City leek een beetje op de stad wat voor komt in de Cars film. En we zien ook een hoop Cars auto's. Je zal je ogen hier wel uitkijken als jij later hier ook een keer komt. Ook hier in Bullhead was het 40 graden. Zelfs 9 uur s avonds is het nog zo warm

Jan en Joke

Wat een mooie foto's en wat hebben jullie al veel gezien
en wat een leuk nieuws hebben jullie

jullie gaan TROUWEN gefeliciteerd

nou veel plezier nog we kijken uit naar het vervolg

jopie en kees

Wat genieten jullie toch,van deze geweldige grote vakantie ,dat mag je wel zeggen .
EN wat een geweldige verrassing had ik vannacht op mijn telefoon (whappsap )
Dat onze vriend dat mogen wij wel zeggen ,jouw ten huwelijk had gevraagd,dat is niet mis !!!!!!
helemaal van slag was ik .
Verder nog een fijne vakantie (samen met je a.s.man (geintje )knuffel voor jullie xxxx

jopie en kees

Wat maken jullie een mooie reis het is jammer dat jullie geen picallo nodig hadden want dan ik daar ook gezeten alleen al het idee
Veel plezier en nog veel meer nieuws van jullie mooie trip.

Kyan

Leuk!! Ik wil ook naar Bullhead City!!!