ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Ons avontuur gaat bijna beginnen!

Ons avontuur gaat bijna beginnen!

Cool
Maandag ochtend vliegen we om 7 uur eerst richting Zurich. Daar moeten wij overstappen om dan vervolgens door te vliegen naar New York! Om half 1 lokale tijd zullen wij daar aan komen.
Wij blijven een paar dagen in New York , tussendoor gaan wij nog een dagje naar Washington.
30 augustus vliegen wij naar Los Angeles. Vanaf daar hebben wij een auto gehuurd waarmee wij vele kilometers gaan rijden. We komen langs Palm Spring, Bullhead, Grand Canyon, Bryce Canyon, Zion, Las Vegas, Sequoia, Yosemite, San Fransico, Monterey Bay en uiteinderlijk komen we weer aan in Los Angeles waar we nog een paar dagen gaan relaxen.
19 september vliegen we weer van LA terug naar New York en dan gelijk door naar Zurich en dan uiteindelijk naar Amsterdam waar we 20 september aankomen.

Johan, Elise & Feline

Scott en Selina, wat een mooie, lange en verre reis gaan jullie maken! Zeker wel heel spannend allemaal? Leuk dat wij jullie op deze manier kunnen volgen en zo op de hoogte blijven van jullie avonturen. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie. Geniet van al het moois wat jullie daar gaan zien en beleven. Kijk uit en let goed op elkaar! Veel plezier en tot over een paar weken! XXX Johan, Elise & Feline.

Ps. We horen het wel als julle de jackpot hebben gewonnen in Las Vegas. Tegen die tijd zullen wij jullie ons rekeningnummer doorgeven waarop een deel van de vele miljoenen gestort kan worden ????

Papa en mama

Lieve Selina en Scott,
De reis gaat bijna beginnen. Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet ervan. Wij zullen jullie zeker volgen via deze site. Kijk uit en pas op elkaar. Veel liefs van ons XXXX
Tot morgenochtend.

Chris, Angela en Kyan

Hoi Scott en Selina,
Leuk dat jullie ons op de hoogte gaan houden! We kijken nu al uit naar jullie eerste verhaal. Heel veel plezier, pas goed op elkaar en geniet van alle mooie momenten!
Dikke X!
Chris, Angela en Kyan

Joke en Jan

Heel veel plezier en dat wij maar hele leuke en mooie fot'os

te zien krijgen, pas goed op elkaar. Dikke kus van ons

jopie en kees

wij wensen jullie heel veel plezier op deze vakantie ,wees voorzichtig onderweg en blijf bij elkaar .wij gaan jullie volgen op deze site heelllllllllllllllveelliefs van ons beiden jopie en kees kus voor jullie samen van ons xx