ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 13 & 14 Las Vegas

Let’s go to Las Vegas!!

Jeej twee dagen lekker luieren in de zon en s ‘avonds gokken.
Onderweg naar Las Vegas kwamen we weinig tegen. En ineens zagen we midden in de woestijn een stad met hoge gebouwen. Jaja dat was Las Vegas. We vonden het er erg klein uitzien. Maar toen we dichterbij kwamen was het echt niet zo klein. Wat was het mega zeg!! En wat een hotels!! Bij het inchecken kregen we de keuze als we een grotere kamer wilden hebben moesten we $100 bijbetalen. Uiteraard deden we dat! Jemig en wat voor kamer kregen we! Een woonkamer met flat screen, kingsize bed, gordijnen die met 1 druk op de knop naar beneden ging en weer een bubbelbad die nog groter was dan in Springdale. Als je uit het raam keek zag je mega groot Dj Tiesto aan ons hotel hangen. Hij treed wel eens op in ons hotel, net zoals Justin Timberlake en Katy Perry.
Bizar he?! Het is ook zo gek dat je door het casino moet lopen om naar je hotelkamer te kunnen gaan.
Het zwembad was ook heel erg groot. Je had 5 verschillende baden. Overal waar je keek liepen mensen met drank rond. En niet met kleine bekers, maar met bekers van 1 liter, die kan je refillen voor een paar doller minder. Ook werd er keiharde muziek gedraaid.
S ‘avonds zijn we in ons hotel naar Cirque du soleil geweest. Eerst zijn we daarvoor natuurlijk even wezen gokken. De eerste de beste automaat hadden we gelijk $65 winst. Bij de automaat daarna liep het op tot $115 doller. Helaas was daarna weer alles verloren. Na Cirque du soleil zijn we de strip op gegaan. Nou wat je daar allemaal wel niet zag op straat. Meiden die heel stoer op hun hakken rond liepen, maar die zo dronken waren dat ze er niet eens meer op konden lopen. Heel veel mensen die weer met van die hele grote bekers met drank rond liepen. Ook zijn we een aantal bruidsparen tegen gekomen. Dikke limousines, auto’s met strippers of chippendeals erop. Er was dus genoeg te zien op straat.

De volgende dag hebben we voor het eerst een keer geen wekker gezet. Wat was dat lekker een keer uit jezelf wakker worden. Alleen helaas waren de weersvoorspellingen niet echt goed. We hebben nog anderhalf uur bij het zwembad gelegen en toen moesten we toch echt weg, want het ging onweren en keihard regenen. Dan maar weer een middagje in het casino doorbrengen. We hadden geld gekregen van Chris, Angela, Kyan, Johan, Elise en Feline, om dat in te zetten bij rouletten. Helaas brachten nummers 7 en 26 geen geluk. Ook onze geluksgetallen brachten geen geluk. Dus weer helaas alleen maar verloren. We hadden nog een beetje geld over om avondeten te halen. We hadden lekkere noodles met kip gehaald, meegenomen naar boven en lekker in bad opgegeten. Daarna zijn we weer de strip opgelopen. Dit keer zijn we hem bijna helemaal afgelopen. Het Venetië hotel was heel bijzonder. Daar hadden ze water in het hotel waar gondels in varen. En het plafond leek net echt of je buiten was. Kijk maar op de foto. Bij het Ballagio hotel hebben we nog gekeken bij de fontein. Was super mooi! Een stukje verder door was een vulkaanshow, waar een hoop vuur werd spoten.
Kortom alles was amazing in het fabulous Las Vegas!!!!

De passieve gokkers

Jammer dat we niets hebben gewonnen :-( maar zo kunnen we in ieder geval wel zeggen dat we ook eens in Las Vegas gegokt hebben :-)