ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 21 tot 24

Na 2 dagen in San Francisco te zijn geweest was het weer tijd om verder te gaan. Dit keer moesten we ongeveer 2.5 uur rijden om in Monterey te komen. Waar we gelijk door konden rijden naar de haven om even te eten en vervolgens zijn we gelijk op de boot gestapt op zoek naar walvissen. We hoopten van te voren dat we in ieder geval iets tegen zouden komen. En na nog geen 15 minuten varen zaten we al tussen de dolfijnen wat leuk was om te zien. Daarna werd ons verteld dat we uit moesten gaan kijken naar omhoog spuitend water en zeehonden. Want de walvissen zouden al in de buurt moeten zijn. En niet veel later werd er om geroepen dat ze in de verte al wat zagen. Nog geen 5 minuten later waren aan alle kanten van de boot in de verte walvissen te zien. We bleven telkens heen en weer van kant naar kant rennen om het zo goed mogelijk te kunnen zien. Tot na een tijdje vlakbij de boot 3 walvissen omhoog kwamen zo dicht bij dat we ze goed hebben kunnen filmen en fotograferen. Iedereen op de boot was er stil van. Niet lang daarna zat de 2.5 uur er al weer op en moest de boot weer richting de haven.
De dag daarna zijn we langs de kustlijn doorgereden naar Los Angeles. Wat een prachtige weg was dat! Na 7 uur rijden zijn we eindelijk aangekomen in LA. We konden nog even op het strand liggen en een duikje nemen in de zee om af te koelen. S'avonds zijn we naar Santa Monica gelopen, dat ligt 2,5 km van ons vandaan. We dachten daar lekker te gaan eten. Elk tentje die we in gingen was al gesloten en het was pas 8 uur s'avonds! Gelukkig was er nog wel 1 open waar we 25 min moesten wachten.
Dinsdag zijn we naar Hollywood geweest. We hebben bijna naar alle sterren gekeken op de walk of fame. Verder zijn we wat winkeltjes in gegaan. Maar zo bijzonder was het daar niet. We zijn weer snel weg gegaan en lekker naar het strand gegaan. S'avonds hebben we naar de zonsondergang gekeken.Woensdag konden we lekker eens de wekker niet zetten toen we wakker waren wilden we lekker naar het strand gaan. Maar eerst keken we nog even kijken hoe laat de wedstrijd begon waar we heen zouden gaan. Toen kwamen we er achter dat we ons een beetje in de dag vergist hadden omdat de wedstrijd gister al gespeeld was. Voor de rest van de dag hebben we dus ook niks uitgevoerd behalve op het strand liggen. Vandaag zijn we nog even naar een winkel centrum geweest om voor wat laatste dingetjes te kijken. Hierna zijn we weer naar het strand gegaan hier hebben we onze laatste dag ook afgesloten. Met een flesje wijn en een heerlijke pizza hebben we de zon voor het laatst onder zien gaan in Californië. We kijken terug op een hele leuke en bijzondere vakantie. En we vonden het ook leuk om onze verhalen op deze manier met jullie te delen. Bedankt voor alle reacties en donaties! Maar nu is het toch echt tijd om weer richting huis te gaan dus zeggen we.

Bye Ground Zero

Au revoir Top of the rock

Adeus statue of liberty

nakemiin bryce canyon

ha det horseshoe bend

nazdar zion national park

dovidenja las vegas

na shledanou seqouia national park

farvel yosemite

na svidenje golden gate bridge

a reveure san francisco

zbogom walvissen

nagemiseni los angeles

Selamat tinggal autootje

tot snel Nederand!

Joop en Patricia

Goede reis terug. Tot zaterdag. Xxxxx

Chris, Angela en Kyan

Wij vonden het ook erg leuk om het zo vanaf de andere kant van de wereld mee te maken. Jullie hebben een geweldige reis gemaakt. Het zag er echt heel gaaf uit! Goede reis dadelijk en tot zaterdag!
Dikke x van ons

o

Heb jullie helemaal gevolgd fantastisch tot zaterdag