ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 2 van New York

Dinsdag zijn we met de boot naar het Vrijheidsbeeld gevaren. Vanaf het eiland waar het vrijheidsbeeld op staat hadden we mooi uitzicht op de skyline van New York. Wat een mega gebouwen staan daar! Natuurlijk hebben we er een hoop foto’s van gemaakt, we waren zo onder de indruk dat we heel lang daarnaar hebben zitten kijken. Uiteindelijk zijn we het vrijheidsbeeld in gegaan. We konden de lift of de trap nemen, maar natuurlijk namen wij de trap. Jaja we waren heel sportief we moesten 290 treden omhoog lopen!! Eenmaal toen we boven doodmoe aangekomen waren, waren we niet eens in het hoofd van die vrouw maar in nog net onder haar voeten! Hier hebben wij een rondje gelopen en we waren eigenlijk binnen 10 minuten weer beneden. Vanaf beneden kon je het Vrijheidsbeeld nog beter zien. Na het vrijheidsbeeld zijn we gaan fietsen. Jemig dat was een onderneming. Wat je in al die films ziet (Suits) hoe ze daar fietsen in New York is echt allemaal waar! Fietsen tussen de voetgangers, kriskras over de weg tussen auto’s door het kan daar allemaal! We zijn ook over de Brooklyn Bridge gefietst. Dat was nog een aardige klim naar boven met de fiets, vooral ook omdat er mega veel mensen over de brug heen liepen of fietsten.
S ’avonds zijn we naar The Empire State Building geweest. Dit gebouw is 102 verdiepingen hoog. Wij zijn tot de 86ste verdieping gegaan. Het uitzicht over New York was heel mooi!

Kim

Hey Selien en Scott,

Wat leuk om jullie eerste verhalen te lezen. Pas een paar dagen daar en nu al zoveel meegemaakt.
Heel veel plezier nog en ik blijf jullie volgen!

Liefs Kim

Angela

Nou inderdaad. Jullie zijn nog maar net weg en al zoveel gezien! Heel cool! En zo te zien heerlijk weer :-)
Geniet ervan!
Xx