ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 3 Washington

Wloensdag ging de wekker om half 7. We moesten vroeg op want we gingen naar Washington. De treinreis duurde 3,5 uur. Toen we daar aankwamen was het snikheet! We hebben heel de dag vol in de zon gelopen. Van 12 tot 7uur s'avonds. Het eerste wat we tegen kwamen was het Capitol. Daarna zijn we doorgelopen naar het Washington monument. Daar zijn we ook in geweest. Je had een prachtig uitzicht over Washington. Wat een grote stad is dat. Het volgende wat we tegen kwamen was de hotdogtent, waar we een heerlijke hotdog hebben gegeten. Daarna zijn we doorgelopen naar het Lincoln memorial. Vanuit daar zijn weer weer een heel stuk verder gelopen naar Arlington National Cemetery, waar John F. Kennedy ligt begraven. Het was snikheet en we hadden al zoveel gelopen, dus namen we de taxi naar het Jefferson Memorial. Toch moesten we weer verder lopen naar het Witte huis. We kwamen nog langs het Roosevelt Memorial en Martin Luther King Memorial. Jaja we hebben wat Memorials gezien. Van iedereen maken ze wel een Memorial. Ook hebben we nog het monument van de Tweede Wereldoorlog gezien. Het laatste wat we nog wilden zien was natuurlijk het Witte huis. Toen we daar aankwamen moesten we daar allemaal weg. We hebben nog snel een paar foto's kunnen maken. We weten niet wat er aan de hand was maar het werd ons echt dringend verzocht. Waarschijnlijk zat Obama zijn werkdag erop ofzo. Na een lange dag zaten we dan eindelijk om 9uur in de trein weer terug naar New York.

Chris

Leuke foto's en verhalen! Jullie genieten er goed van. Veel plezier verder en een goede vlucht naar LA

jopie en kees

hallo Scott en Selina

wij hebben jullie verslag gelezen ,het is ook wel een bezige vakantie .
Maar ontzettend indrukwekkend !!!!
Wij wensen jullie nog veel plezier xx