ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 8 en 9 Grand Canyon

Gister ging ons reis verder naar Grand Canyon. Weer een ritje van ongeveer 4 uurtjes. Het was een leuke route. Zo reed je door bergen wat helemaal uitgedroogd was en een stukje verder was het volop groen. Ook zie je de gekste dingen onderweg. Grote campers die hun auto erachter hebben hangen, allemaal bordjes met verschillende dieren wat over kan steken en natuurlijk ook de mooiste auto's.
We zitten in een mooi groot hotel waar je kan bowlen, spelletjes kan spelen en je kan daar zwemmen. Gister zijn we nadat we de koffers hadden afgegooid naar de Grand Canyon gereden. Ongeveer kwartiertje rijden van ons vandaan. We wisten niet wat we zagen toen we boven waren. Wat is dat gigantisch groot! De Grand Canyon is een van de zeven wereldwonderen. Nou een wereldwonder is het zeker! Op de foto's kan je ongeveer zien hoe het eruit ziet maar in het echt is het nog veel mooier.
We hebben daar tot s'avonds rond gelopen. We wilden namelijk naar de zonsondergang kijken. We hadden s'middags een heel mooi plekje gezien waar het op dat moment heel rustig was, dus we dachten s'avonds we gaan daar weer zitten. Nou we waren niet de enige hoor! Helaas.. Scott wilde nog verder kijken voor een ander plekje maar die waren niet net zo mooi. Uiteindelijk zaten we wel heel mooi helemaal vooraan met onze benen over de rand. Niet schrikken het was daar niet zo heel diep ;)

Het was heel mooi om de zon onder te zien gaan. We zaten daar heel romantisch. En ineens kwam er een vraag die ik nog niet had verwacht...

WIL JE MET MIJ TROUWEN??

Naturlijk was mijn antwoordJA....
Wat een mooi en geweldig moment was dat zeg! Jaja we zijn nu gewoon verloofd!
We hebben het uiteraard gevierd in een steakrestaurant met een fles rode wijn en T-bone van 500gram. Mmmmm....

Vandaag zijn we weer naar de Grand Canyon geweest. We hebben nog een gedeelte gezien die we gister nog niet hadden gezien. We zijn daar maar 3 uurtjes geweest en daarna hebben we lekker bij het zwembad gelegen. Morgen gaan we weer verder rijden naar Bryce Canyon.

liek , Sidney , Kim

Gefeliciteerd wij ben heel erg blij voor jullie , XXXX

Joop en Patricia

GEFELICITEERD. Wat een verrassing. Verliefd, verloofd getrouwd. Xxx

Tim

Leuk! Gefeliciteerd! xx

Ria

Gefeliciteerd, ik geniet erg van jullie verhalen.
Maar het aanzoek is toch een verassing.
Genieten jullie maar lekker van de mooie vacantie.
Xxx oma

Angela

Heeeel romantisch!!! Helemaal leuk!!
Xxxx

Elise

Ontzettend leuk! Gefeliciteerd jullie gaan trouwen ???? xxx

jopie en kees

hallo selina en scott ,alles goed met jullie lekker genieten van alles de tijd gaat snelllllllllllllllll xx