ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 10 Horseshoe Bend

Gisterochtend zijn we verder gegaan naar Bryce Canyon. Dit was 6 uur rijden. Een hele lange rit, maar we hebben nog even een leuke tussenstop gemaakt bij de Horseshoe Bend. Vol in de zon (37 graden) moesten we een stuk omhoog klimmen, maar we waren er nog niet we moesten ook weer een heel stuk naar beneden lopen. Daar liepen wij dan heel stoer op onze slippers door het zand. De andere mensen om ons heen hadden het beter voor elkaar, die hadden schoenen aan. Eindelijk aangekomen waar we moesten zijn keken we onze ogen uit. Wauw wat was dat mooi zeg!! Horseshoe Bend is een hoefijzervormige lus van de rivier de Colorado. In de Grand Canyon hebben we de Colorado zien lopen, maar daar was het water bruin. En hier was het blauw en groen. Kijk maar naar de foto's. Het is moeilijk om uit te leggen hoe mooi dat daar was. Dus dit was een leuke tussenstop. Daarna zijn we weer verder gaan rijden naar Bryce Canyon. In Bryce Canyon is het nog een uur later. Dus het is nu 9 uur verschil met Nederland.