ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 11 Bryce Canyon

Om te beginnen i have to apologise als deze story slecht te readen is.
We zijn hier inmiddels almost two weeks en beginnen het dutch dan ook al een beetje te verleren. But well gister we arrived in Bryce Canyon na een day rijden het town waar we zaten leek uit een western movie te komen. Today we woke up a bit vroeg omdat de weather predictions voor de middag wat regen en thunder zijn. Bij arrival in Bryce Canyon zijn we eerst een hike gaan walken. Hierbij ging we echt down the Canyon in en liepen we tussen the hooboos and the windows die steeds van colour veranderde van yellow to donker rood. Toen we weer boven waren we picked up the car en zijn langs alle view points gereden. After that we went back to the hotel voor lunch and a afternoon of kolonisten van Catan.

Chris, Angela en Kyan

Hallo ouwe gokverslaafden, welkom in Las Vegas! Wij wensen jullie daar veel geluk! Om jullie financieel een beetje bij te staan hebben wij wat zakgeld naar jullie overgemaakt. Daarvoor moeten jullie wel 1 ding voor ons doen. Aan de roulettetafel € 5,00 zetten op nummer 26. Van de winst gaan we dan met z'n allen uiteten ;-) Met de rest van het zakgeld mogen jullie doen wat jullie willen! Nogmaals, heel veel succes!! XXX Chris, Angela en Kyan

Johan, Elise & Feline

Hallo ouwe gokverslaafden, welkom in Las Vegas! Wij wensen jullie daar veel geluk! Om jullie financieel een beetje bij te staan hebben wij wat zakgeld naar jullie overgemaakt. Daarvoor moeten jullie wel 1 ding voor ons doen. Aan de roulettetafel € 5,00 zetten op nummer 7. Van de winst gaan we dan met z'n allen uiteten:) Met De rest van het zakgeld mogen jullie doen wat jullie willen! Nogmaals, heel veel succes!! XXX Johan, Elise en Feline

Elise

Haha Amazing!!! Have fun ;)

Chris

What happens in Vegas, stays in Vegas blijkbaar, want ik zie nog geen reisverhaal over Las Vegas ;-)