ScottSelinaAmerika.reismee.nl

Dag 19 en 20 San Francisco

Vrijdagmiddag zijn we aangekomen in het drukke San Francisco. Wat een stad is dat. Heel erg heuvelig en heel veel verkeer waar je haast niet doorheen kon rijden. We zijn eerst naar de Golden Gate Brige gereden. Aan de andere kant van de brug had je een prachtig uitzicht over San Francisco. Daarna zijn we naar ons hotel gereden, wat een rit van 10 minuten moest zijn en we deden er 3 kwartier over. Dus kan je na gaan hoeveel verkeer daar rijdt. We hebben daarna de auto ook maar niet meer gebruikt.Toen we ons hotelkamerdeur open deden moesten we keihard lachen. Van het hele luxe naar het mindere luxe naar het rampzalige kleine kamertje. Er stond alleen een tweepersoonsbed en een wastafeltje in en dat was het. Op de gang kon je ons gezamelijke wc en douche vinden.
S'avonds zijn we bij een knoflookrestaurant gaan eten. Het voorgerecht was brood met hele tenen knoflook wat je erop kon doen. Het hoofdgerecht vlees met heeeeeel veeeeel knoflook en we hadden ook nog een knoflookijs toetje. Nou je kan wel na gaan dat de mensen die bij ons op de verdieping samen de wc deelden erg blij waren met ons.
De volgende dag zijn we met de boot naar Alcatraz gevaren. Dit was vroeger een gevangenis op een eiland 2km van San Francisco vandaan. Wat indrukwekkend was dit zeg. De cellen waren 2 bij 3 meter. Niet groot dus. Er was ook een oud gevangene die daar zijn verhaal vertelde hoe hij het allemaal beleefd had. Die man was inmiddels in 80. Na de gevangenis zijn we naar Lombard street gelopen. Dit is de meest bochtige straat van de wereld. Heel bijzonder om te zien.

Chris

Wat een vakantie zeg! Jullie halen er echt het maximale uit. Leuke verhalen en wat een mooie en leuke foto's!

Geniet er nog lekker van!

Joop en Patricia

We zijn heel benieuwd naar de foto's. Leuk hoor. Nog lekker genieten. Xxx

Joop en Patricia

Leuk ook jullie zo te volgen op de landkaart.

jopie en kees

Leuk hoor dat jullie heerlijk genieten !!!!!!!
En wat een mooie foto''s hebben jullie gemaaktgewoon genieten xx

Marissa en Benthe

MEGA OM TE LEZEN DAT JULLIE HET ZO MEGA NAAR JULLIE MEGA ZIN HEBBEN! 1 WOORD MEGA! NATUURLIJK MEGA VEEL KUSJES MEGA M EN MEGA B! XXXXXXX

Marissa en Benthe

vergeet je hoofd niet te stoten. anders krijg je MEGA ophoping. DOEI

Tim

Heel gaaf! Veel plezier nog...xx